Tuesday, May 30, 2017

Goalshal Lay ယခုေမလ ၁၉ရက္ ၂၀၁၇မွာထပ္မံပစ္သတ္ေသာ Video ဖိုင္ က်ေနာ္ စစ္ကိုင္းတိုင္း၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ကို ေလးစားပါတယ္

30 may 2017.
Myanmar HMO forces are killing more poor civilians again at the unseen sight.
Goalshal Lay
ယခုေမလ ၁၉ရက္ ၂၀၁၇မွာထပ္မံပစ္သတ္ေသာ Video ဖိုင္
က်ေနာ္ စစ္ကိုင္းတိုင္း၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ကို ေလးစားပါတယ္
ျပသနာက ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ရဲ႔ ေအာက္မွာ ျပည္ထဲေရးမရိွဘူး
၀န္ၾကီးခ်ဳပ္က အလုပ္တကယ္လုပ္ပါတယ္
သူက ဒီျပသနာကို ေျဖရွင္းဖို႔ လြန္ခဲ႔တဲ႔ အပတ္ကပဲ သူ႔ရံုးထဲမွာ ေဆြးေႏြးတယ္
အေျဖက သူ႔လက္ထဲမွာ မရိွဘူး
ဘာ႔ေၾကာင္႔လဲ
၂၀၀၈ အေျခခံ ဥပေဒျပသနာေၾကာင္႔ပဲ
တိုင္းျပည္မွာ အလုပ္လက္မဲ႔ေတြ ေငြရႏိုင္တဲ႔ ေနရာကိုသြားတယ္
အဲ႔ဒီမွာ ယခု ျပည္သူ႔ အစိုးရ မတက္ခင္ကတည္းက ဦးပိုင္နဲ႔ စီးပြားေရးသမား္ေတြ အားလံုး လက္၀ါးၾကီးအုပ္ထားခဲ႔ၾကတယ္။
ဦးပိုင္ အေနာက္မွာ ျပည္ထဲေရး လက္မရြံ႔နဲ႔ စစ္တပ္ရိွတာ လက္ပံေတာင္းက သက္ေသ ခံထားခဲ႔ျပီးပါျပီး
ယခုက ခႏၶီး
ေရမေဆးေက်ာက္သမားေတြ ေျမဇာပံုေအာက္မွာ ေကာ်က္ေကာက္ေနၾကတယ္
ရသမ ်ွေက်ာက္ေတြကို အနီးနားက ရြာထဲမွာ ျပန္ေရာင္းၾကပါတယ္
ရြာထဲက ေငြးသားတ၀က္နဲ႔ ဘိန္း ယာမ တ၀က္ ျပန္ေပးတယ္
အဲ႔ဒီရြာကို ဘယ္သူအုပ္ခ်ဳပ္တာလဲ
တပ္က ထြက္လာတဲ႔ သူေတြ အုပ္ခ်ဳပ္ထားတယ္
ေရမေဆး ေကာ်က္ေကာက္သူမွာ လမ္းက ႏွစ္လမ္းပဲ ရိွတယ္
ဘိန္းစြဲျပီး ေသမလား ပစ္သတ္ခံထိျပီး ေသမလား။
စစ္ကိုင္းတိုင္း ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ ေဒါက္တာျမင္႔ႏိုင္နဲ႔ ေထာင္ထဲမွာ ေနခဲ႔တဲ႔
က်ေနာ္႔ ရဲေဘာ္ သြားေတြ႔တယ္ သူက အရမ္းကို စိတ္ပ်က္ေနတယ္
သူက ျပည္သူကို တကယ္ အဆင္ေျပခ်င္တယ္
ေျဖရွင္းဖို႔ အစရွာမရေအာင္ကို လုပ္ထားတယ္လို႔ သူေျပာျပတယ္
အခု ထပ္ျပီး ပစ္သတ္လိုက္တယ္ က်ေနာ္တို႔ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္ကို အေၾကာင္းၾကားတယ္
သူက ဖုန္းကိုင္ပါတယ္ နားပဲ ေထာင္ႏိုင္ေတာ႔တယ္ တကယ္႔ အေျဖမေပးႏိုင္ရွာဘူး
က်ေနာ္တို႔ အားလံုးစုေပါင္းသင္႔တယ္ မတရားတာေတြကို ေဖၚထုတ္မယ္
ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ႔ လက္တြဲမယ္ ျပည္သူ႔အေပၚ ေကာင္းတဲ႔ အစိုးကို ၀န္းရံမွ အေရြ႕တစ္ခု အေျပာင္းလဲတစ္ခုကို ရမယ္ လို႔ က်ေနာ္ ယံုၾကည္တယ္။
ဥပေဒအထက္မွာရိွေနတဲ႔ ျပည္ထဲေရးနဲ႔ စစ္တပ္အေၾကာင္း က်ေနာ္ ဆက္ေျပာမယ္။
အားလံုးမသိတဲ႔ အခ်က္တစ္ခု ျပည္သူေတြ သိသင္႔တယ္ မၾကာခင္ က်ေနာ္ တင္ျပႏိုင္ဖို႔ ျပင္ဆင္ေနတယ္ အေထာက္ထား အေတာ္လည္းရပါျပီ။
အခု ျပည္ထဲေရးက ဦးပိုင္ အမိန္႔နဲ႔ ပစ္တယ္ စည္း၀င္း အျပင္ဘက္မွာပါ/
က်ေနာ္ အရမ္း၀မ္းနည္းတယ္ မရိွဆင္းရဲတဲ႔ ျပည္သူေတြကို ပစ္သတ္တာ မရပ္ၾကေသးလို႔ပဲ။ ခံျပင္းမွဳေတြလည္းျဖစ္ေနတယ္။ ညာဏ္သံုးျပီး ဆက္လုပ္ဖို႔ပဲ က်ေနာ္ ဆံုးျဖတ္တယ္။ က်ေနာ္႔ ျပည္သူေတြအတြက္ က်ေနာ္႔ဘ၀ကို အခ်ိန္ေပးမယ္ ကူမယ္။
အခု ကေတာ႔....
ေျခာက္ေယာက္ေသတယ္လို႔ သိရတယ္ လက္ရိွ အမိအရ က်ေနာ္တို႔ ရတဲ႔ ဖိုင္ကို တင္ေပးလိုက္တယ္။ ပစ္ခတ္ေနတဲ႔ အသံေတြက ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ေသႏိုင္သလဲဆိုတာ ခန္႔မွန္းလို႔ ရေလာက္မယ္ ထင္ပါတယ္။
တျခားဖိုင္ေတြကို က်ေနာ္ ေလ႕လာေနတယ္ လက္ထဲေတာ႔ေရာက္ပါျပီ။
ျငင္းလာမွ ဆက္တင္မယ္။
ဂိုလ္ရွယ္ေလး
-2:26
72K Views
Sad

2 comments:

  1. Sagaing division.
    Unlawful killings coontinue.
    Chief Minister feels helpless.

    ReplyDelete
  2. Sagaing division.
    Unlawful killings coontinue.
    Chief Minister feels helpless.

    ReplyDelete