Cherry Agrochemical shared ေရႊဝါေရာင္ Saffron's post.
Buddha does not forbid freedom of expression (peacefully).
Buddha even requests
Rev. Sariputra သာရိ ပု ၾတာ to organize to
demonstrate against renegade monk Devatta အရွင္ေဒဝတတ္.
Buddha even requests
Rev. Sariputra သာရိ ပု ၾတာ to organize to
demonstrate against renegade monk Devatta အရွင္ေဒဝတတ္.
"ရဟန္းေတာ္မ်ား လမ္းေပၚထြက္ ၍ ဆႏၵျပျခင္းသည္ မည္သည့္သိကၡာပုဒ္မ်ားႏွင့္ ျငိစြန္း ေနပါသနည္း။"
ဦးဇင္းဘေလာ့သို႔ လာေရာက္လည္ပတ္ျပီး အားေပးသူမ်ား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေရွးဆက္ျပီး ဘာသာေရး လူမ်ဳိးေရးစတဲ့ပုိစ့္မ်ားေရးသားဖုိ႔ တုိက္တြန္းအားေပးသလုိ အခ်ဳိ႔ကလည္း (Look down) အထင္ေသးစြာျဖင့္ အျပစ္တင္ေျပာဆုိခဲ့တာေတြလည္းၾကဳံေတြရပါတယ္။ အဲဒီထဲက ထင္ရွားတဲ့ အျပစ္တင္တဲ့ အေရးအသားေလးကေတာ့ ရဟန္းေတြနုိင္ငံေရးနဲ႔ မသင့္ေတာ္တဲ့အေၾကာင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ရုိင္းရုိင္းစုိင္းစုိင္းေျပာတာေလးတစ္ခုရွိပါတယ္။ "ေခြးအလုပ္ကုိ ျမင္းဝင္႐ႈပ္ရင္ အရုိက္ခံရတတ္တဲ့" ဆုိျပီး တိရစၦာန္မ်ားႏွင့္ ခုိင္းႏွုိင္းျခင္းကုိပင္ခံရပါတယ္။ မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ ဦးဇင္းအေနနဲ႔ အဲဒီ အားေပးေရးသားသူ ကုိ စိတ္လည္းမဆုိး၊ ေဒါသလည္းမျဖစ္ပါ။ ရဟန္းေတာ္မ်ား နုိင္ငံေရးမလုပ္ရဘူးလုိ႔လည္း မည္သည့္ သိကၡာပုဒ္ကုိမွလည္း ဝိနည္းေဒသနာေတာ္မွာမေတြ႕ရပါ။ ဒီအေၾကာင္းအရာနဲ႔ပတ္သတ္ျပီး ရဟန္းေတာ္ မ်ား နုိင္ငံေရး လုပ္သင့္မသင့္ လမ္းေလ်ွာက္ဆႏၵျပျခင္းသည္ မည္သည့္သိကၡာပုဒ္မ်ားႏွင့္ ျငိစြန္းေနသနည္း ဆုိတဲ့ အခ်က္အလက္ကုိ ထင္ရွားေစခ်င္ေၾကာင့္ ပါခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေျဖၾကားထားတဲ့ အေျဖကုိ အားလုံးဖတ္ခြင့္ရေစခ်င္တာနဲ႔ ဗုဒၶကမၻာဆုိဒ္မွ ဒကာၾကီး ကုိညီညီတင္ မ်ွေဝထားတဲ့ပုိစ့္ေလးကုိ တင္ေပးျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
(ပါခ်ဳပ္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ စကၤာပူ တရားပြဲ (ပ) ေန႔တြင္ ေျဖၾကားေသာ ေမးခြန္း အေျဖလႊာမွ)
ေမး ။……….။ တပည့္ေတာ္ ရိုေသစြာေမးေလွ်ာက္အပ္ပါသည္ဘုရား၊ ရဟန္းေတာ္မ်ား လမ္းေပၚထြက္၍ ဆႏၵျပျခင္းသည္ မည္သည့္သိကၡာပုဒ္မ်ားႏွင့္ ျငိစြန္း ေနပါသနည္း။
( ကိုျမင့္သိန္း (စကၤာပူ)
ေျဖ။…………။ ဒီမိုကေရစီ ေမးခြန္းျဖစ္တယ္။ (ရယ္သံမ်ား)
ပကၠာသနိယကံလုပ္တာ အခုရွင္းျပမယ္။ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ဆႏၵျပတယ္ဆိုတဲ့အခါမွာ သကၤန္းရံုၿပီး ဝိနည္း သိကၡာပုဒ္ မေဖာက္ဖ်က္ရင္ေတာ့ ဆႏၵျပတယ္ဆိုတာနဲ႔ သိကၡာပုဒ္ျငိစြန္းစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး။ ဆႏၵကိုထုတ္ေဖာ္တာ အမ်ားကို သိေအာင္ လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ တစ္ခုေတာ့မွတ္ရမယ္… Strike နဲ႔ Riot ကိုကြဲေအာင္ ၾကည့္ရမယ္။ Strike လုပ္တာလား Riot လား Riot ဆိုတာ အၾကမ္းဖက္တဲ့ အ ဓိကရုဏ္းလုပ္တာ ဖ်က္စီးတာ ဟိုဟာ ဒီဟာေတြ ဖ်က္စီးတယ္ အဲဒါဆိုရင္Riot လို႔ေခၚတယ္၊ Riot မဟုတ္ဘဲ Strike ဆိုတာ ကိုယ့္ဆႏၵကို ထုတ္ေဖာ္ျပ တာပဲ။ ဥပမာ Hungier Strike ဆိုရင္ သူ႔ဟာသူ အိပ္ေနတာပဲေလ အဲဒီေတာ့ Strike ဆိုရင္ အျပစ္ျဖစ္စရာ အေၾကာင္းမရွိပါဘူး
ဥပမာတစ္ခု ေျပာျပရမယ္ ဆိုရင္ ဆႏၵျပတယ္လို႔ ခုေခတ္လို ေခၚရင္ေခၚရမွာေပါ့ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ တယ္လို႔ ထုတ္ေဖာ္တာနဲ႔ ျပတာ ဘယ္ကြဲတယ္ ထင္သလဲ… (ရယ္သံမ်ား) စကားကလည္း ယဥ္ယဥ္ ေက်းေက်းေလး သံုးတဲ့အခါ မွာ တစ္မ်ဳိး ေပါ့ေနာ္…အဲဒီေတာ့…
ေဒဝဒတ္ျပႆနာ ေပၚလာခါနီးမွာ ရွင္သာရိပုတၱရာနဲ႔ ရဟန္းေတြ ဟာ ရာဇၿဂိဳဟ္ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ဆႏၵျပတယ္။ (ၾကားဖူးၾကလား) (မၾကားဖူးပါဘုရား)
မၾကားဖူးဆိုရင္ ေျပာ ျပမယ္။ ေဒဝဒတ္က ျမတ္စြာ ဘုရားကိုဆန္႔က်င္ၿပီးေတာ့ သူရာဇဝတ္အမႈမကင္းတဲ့ အလုပ္ေတြကို လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုတာ ဘုရားက သိတယ္။ သိတဲ့အခါၾကေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားက ရွင္သာရိပုတၱရာကို ဦးေဆာင္ခိုင္းၿပီးေတာ့ ပကာသနိယကံဆိုတာကို ျပဳခိုင္းတယ္။ ပကာသနိယရဲ႕ အဓိပၸာယ္က ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ေဒဝဒတ္ရဲ႕ သေဘာ ထားနဲ႔ ဘုရားသာသနာမွာ က်န္တဲ့ရဟန္းေတြရဲ႕ သေဘာထားမတူတာကို ထုတ္ေဖာ္ျပတာ ဒါလည္း ဆႏၵျပတာပါပဲ။ ဒီလိုထုတ္ေဖာ္တာကို ရာဇၿဂိဳဟ္ၿမိဳ႕ထဲမွာရွင္သာရိ ပုတၱရာ ေခါင္းေဆာင္ၿပီးေတာ့ လိုက္ေျပာရတယ္။ ေဒဝဒတ္ရဲ႕ သေဘာထားဟာ အရင္တုန္းကတစ္မ်ဳိး အခုတစ္မ်ဳိး ျဖစ္ေနၿပီ။ ေဒဝဒတ္လုပ္သမွ်ကိစၥေတြဟာ သာသနာနဲ႔မဆိုင္ဘူး။ က်န္တဲ့ရဟန္းေတြနဲ႔ မဆိုင္ဘူး။ ေဒဝဒတ္နဲ႔သာဆိုင္တယ္ဆိုတာကို ထုတ္ေဖာ္ေၾကျငာၿပီး ၿမိဳ႕ထဲမွာ လွည့္လည္ ေျပာတာရွိတယ္။ အဲဒါကို တစ္ နည္းအားျဖင့္ေျပာရရင္ ဒါဆႏၵျပတာပါပဲ။ အဲဒီလို ျပသင့္တဲ့ အခ်ိန္မွာျပတာ အေကာင္းဘက္ကို ဦး တည္ၿပီးေတာ့ ျပတာ၊ အျပစ္ရယ္လို႔ေျပာစရာအေၾကာင္းမရွိဘူးေပါ့။
ခုနလို Riot လိုမ်ဳိးဆိုရင္ေတာ့ မီးရိႈ႕မယ္၊ ဖ်က္စီးမယ္ဆိုရင္ မီးရိႈ႕တယ္ ဖ်က္စီးတယ္ဆိုတဲ့ အျပစ္ ေတာ့ ရွိတယ္ေပါ့။ ဒါကို Riot လို႔ ေခၚတယ္။ Strike ဆိုတာၾကေတာ့ ကိုယ့္ဆႏၵကို ထုတ္ေဖာ္တာ အမ်ားသိေအာင္ ေၾကျငာတာေတာ့လုပ္ရတာ အဲလိုလုပ္ျခင္းေၾကာင့္ မည္သည့္သိကၡပုဒ္နဲ႔ ၿငိစြန္းပါ သနည္းလို႔ဆိုရင္ ...
ျမတ္စြာဘုရားက “ခ်စ္သား ရဟန္းတို႔ ဆႏၵမျပရဘူး ဆႏၵျပရင္ အာပတ္သင့္ေစ”ဆိုတာမရွိဘူး အဲဒီေတာ့ ဥပေဒမရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ဘယ္သိကၡပုဒ္နဲ႔မွ ၿငိစြန္းစရာ မရွိဘူး။ သို႔ေသာ္ ၿငိစြန္းႏိုင္စရာ ဆိုလို႔ ၿမိဳ႕ထဲရြာထဲသြာရင္ သကၤန္းရံုသြားရမယ္၊ မ်က္လႊာခ်ၿပီး သြားရမယ္ဆိုတဲ့ ေသကၡိယ သိကၡပုဒ္ မွာ လိုက္နာရမယ့္ ဟာေလးေတြ ရွိတယ္။ အဲဒီအတိုင္း လိုက္နာရင္ေတာ့ ဒါဟာဆႏၵျပတာနဲ႔ မဆိုင္ ဘူး သြားတာလာတာနဲ႔ ဆိုင္တယ္ေပါ့။ အဲဒီလိုသာရွိတယ္ ဒီေတာ့ ဒီေမးခြန္းက အဲဒီလိုသာ မွတ္ရမယ္။
ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိ၀ံသ
“ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိ၀ံသ” ၏သီလဂုဏ္,သမာဓိဂုဏ္,ပညာဂုဏ္ ,တို႔ကို ပူေဇာ္ၾကည္ညိဳေသာအားျဖင့္,ဆရာေတာ္ေရးသားသည့္တရားေတာ္တစ္ပုဒ္ကိိုျပန္လည္မွ်ေ၀ဓမၼဒါနျပဳျခင္းျဖစ္ပါသည္)
ခ်မ္းသာပါေစ၊ေအးၿငိမ္းပါေစ၊
သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ..လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ။
ဘ၀တုသဗၺမဂၤလာ
(ည.ည.တ)(ဗုဒၶကမၻာဆုိဒ္)
စာဖတ္သူအားလုံးသက္ရွည္က်န္းမာစိတ္ခ်မ္းသာျပီး လုိရာဆႏၵမ်ားတစ္လုံးတစ္ဝတည္းျပည့္ဝၾကပါေစ။
အရွင္ဝိမလဝံသ (နာလႏၵာတကၠသုိလ္ အိႏၵိယနုိင္ငံ)
http://www.wiradhamma.com/2013/01/blog-post_8.html
ဦးဇင္းဘေလာ့သို႔ လာေရာက္လည္ပတ္ျပီး အားေပးသူမ်ား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေရွးဆက္ျပီး ဘာသာေရး လူမ်ဳိးေရးစတဲ့ပုိစ့္မ်ားေရးသားဖုိ႔ တုိက္တြန္းအားေပးသလုိ အခ်ဳိ႔ကလည္း (Look down) အထင္ေသးစြာျဖင့္ အျပစ္တင္ေျပာဆုိခဲ့တာေတြလည္းၾကဳံေတြရပါတယ္။ အဲဒီထဲက ထင္ရွားတဲ့ အျပစ္တင္တဲ့ အေရးအသားေလးကေတာ့ ရဟန္းေတြနုိင္ငံေရးနဲ႔ မသင့္ေတာ္တဲ့အေၾကာင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ရုိင္းရုိင္းစုိင္းစုိင္းေျပာတာေလးတစ္ခုရွိပါတယ္။ "ေခြးအလုပ္ကုိ ျမင္းဝင္႐ႈပ္ရင္ အရုိက္ခံရတတ္တဲ့" ဆုိျပီး တိရစၦာန္မ်ားႏွင့္ ခုိင္းႏွုိင္းျခင္းကုိပင္ခံရပါတယ္။ မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ ဦးဇင္းအေနနဲ႔ အဲဒီ အားေပးေရးသားသူ ကုိ စိတ္လည္းမဆုိး၊ ေဒါသလည္းမျဖစ္ပါ။ ရဟန္းေတာ္မ်ား နုိင္ငံေရးမလုပ္ရဘူးလုိ႔လည္း မည္သည့္ သိကၡာပုဒ္ကုိမွလည္း ဝိနည္းေဒသနာေတာ္မွာမေတြ႕ရပါ။ ဒီအေၾကာင္းအရာနဲ႔ပတ္သတ္ျပီး ရဟန္းေတာ္ မ်ား နုိင္ငံေရး လုပ္သင့္မသင့္ လမ္းေလ်ွာက္ဆႏၵျပျခင္းသည္ မည္သည့္သိကၡာပုဒ္မ်ားႏွင့္ ျငိစြန္းေနသနည္း ဆုိတဲ့ အခ်က္အလက္ကုိ ထင္ရွားေစခ်င္ေၾကာင့္ ပါခ်ဳပ္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေျဖၾကားထားတဲ့ အေျဖကုိ အားလုံးဖတ္ခြင့္ရေစခ်င္တာနဲ႔ ဗုဒၶကမၻာဆုိဒ္မွ ဒကာၾကီး ကုိညီညီတင္ မ်ွေဝထားတဲ့ပုိစ့္ေလးကုိ တင္ေပးျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
(ပါခ်ဳပ္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ စကၤာပူ တရားပြဲ (ပ) ေန႔တြင္ ေျဖၾကားေသာ ေမးခြန္း အေျဖလႊာမွ)
ေမး ။……….။ တပည့္ေတာ္ ရိုေသစြာေမးေလွ်ာက္အပ္ပါသည္ဘုရား၊ ရဟန္းေတာ္မ်ား လမ္းေပၚထြက္၍ ဆႏၵျပျခင္းသည္ မည္သည့္သိကၡာပုဒ္မ်ားႏွင့္ ျငိစြန္း ေနပါသနည္း။
( ကိုျမင့္သိန္း (စကၤာပူ)
ေျဖ။…………။ ဒီမိုကေရစီ ေမးခြန္းျဖစ္တယ္။ (ရယ္သံမ်ား)
ပကၠာသနိယကံလုပ္တာ အခုရွင္းျပမယ္။ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ဆႏၵျပတယ္ဆိုတဲ့အခါမွာ သကၤန္းရံုၿပီး ဝိနည္း သိကၡာပုဒ္ မေဖာက္ဖ်က္ရင္ေတာ့ ဆႏၵျပတယ္ဆိုတာနဲ႔ သိကၡာပုဒ္ျငိစြန္းစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး။ ဆႏၵကိုထုတ္ေဖာ္တာ အမ်ားကို သိေအာင္ လုပ္တယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ တစ္ခုေတာ့မွတ္ရမယ္… Strike နဲ႔ Riot ကိုကြဲေအာင္ ၾကည့္ရမယ္။ Strike လုပ္တာလား Riot လား Riot ဆိုတာ အၾကမ္းဖက္တဲ့ အ ဓိကရုဏ္းလုပ္တာ ဖ်က္စီးတာ ဟိုဟာ ဒီဟာေတြ ဖ်က္စီးတယ္ အဲဒါဆိုရင္Riot လို႔ေခၚတယ္၊ Riot မဟုတ္ဘဲ Strike ဆိုတာ ကိုယ့္ဆႏၵကို ထုတ္ေဖာ္ျပ တာပဲ။ ဥပမာ Hungier Strike ဆိုရင္ သူ႔ဟာသူ အိပ္ေနတာပဲေလ အဲဒီေတာ့ Strike ဆိုရင္ အျပစ္ျဖစ္စရာ အေၾကာင္းမရွိပါဘူး
ဥပမာတစ္ခု ေျပာျပရမယ္ ဆိုရင္ ဆႏၵျပတယ္လို႔ ခုေခတ္လို ေခၚရင္ေခၚရမွာေပါ့ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ တယ္လို႔ ထုတ္ေဖာ္တာနဲ႔ ျပတာ ဘယ္ကြဲတယ္ ထင္သလဲ… (ရယ္သံမ်ား) စကားကလည္း ယဥ္ယဥ္ ေက်းေက်းေလး သံုးတဲ့အခါ မွာ တစ္မ်ဳိး ေပါ့ေနာ္…အဲဒီေတာ့…
ေဒဝဒတ္ျပႆနာ ေပၚလာခါနီးမွာ ရွင္သာရိပုတၱရာနဲ႔ ရဟန္းေတြ ဟာ ရာဇၿဂိဳဟ္ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ဆႏၵျပတယ္။ (ၾကားဖူးၾကလား) (မၾကားဖူးပါဘုရား)
မၾကားဖူးဆိုရင္ ေျပာ ျပမယ္။ ေဒဝဒတ္က ျမတ္စြာ ဘုရားကိုဆန္႔က်င္ၿပီးေတာ့ သူရာဇဝတ္အမႈမကင္းတဲ့ အလုပ္ေတြကို လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုတာ ဘုရားက သိတယ္။ သိတဲ့အခါၾကေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားက ရွင္သာရိပုတၱရာကို ဦးေဆာင္ခိုင္းၿပီးေတာ့ ပကာသနိယကံဆိုတာကို ျပဳခိုင္းတယ္။ ပကာသနိယရဲ႕ အဓိပၸာယ္က ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ေဒဝဒတ္ရဲ႕ သေဘာ ထားနဲ႔ ဘုရားသာသနာမွာ က်န္တဲ့ရဟန္းေတြရဲ႕ သေဘာထားမတူတာကို ထုတ္ေဖာ္ျပတာ ဒါလည္း ဆႏၵျပတာပါပဲ။ ဒီလိုထုတ္ေဖာ္တာကို ရာဇၿဂိဳဟ္ၿမိဳ႕ထဲမွာရွင္သာရိ ပုတၱရာ ေခါင္းေဆာင္ၿပီးေတာ့ လိုက္ေျပာရတယ္။ ေဒဝဒတ္ရဲ႕ သေဘာထားဟာ အရင္တုန္းကတစ္မ်ဳိး အခုတစ္မ်ဳိး ျဖစ္ေနၿပီ။ ေဒဝဒတ္လုပ္သမွ်ကိစၥေတြဟာ သာသနာနဲ႔မဆိုင္ဘူး။ က်န္တဲ့ရဟန္းေတြနဲ႔ မဆိုင္ဘူး။ ေဒဝဒတ္နဲ႔သာဆိုင္တယ္ဆိုတာကို ထုတ္ေဖာ္ေၾကျငာၿပီး ၿမိဳ႕ထဲမွာ လွည့္လည္ ေျပာတာရွိတယ္။ အဲဒါကို တစ္ နည္းအားျဖင့္ေျပာရရင္ ဒါဆႏၵျပတာပါပဲ။ အဲဒီလို ျပသင့္တဲ့ အခ်ိန္မွာျပတာ အေကာင္းဘက္ကို ဦး တည္ၿပီးေတာ့ ျပတာ၊ အျပစ္ရယ္လို႔ေျပာစရာအေၾကာင္းမရွိဘူးေပါ့။
ခုနလို Riot လိုမ်ဳိးဆိုရင္ေတာ့ မီးရိႈ႕မယ္၊ ဖ်က္စီးမယ္ဆိုရင္ မီးရိႈ႕တယ္ ဖ်က္စီးတယ္ဆိုတဲ့ အျပစ္ ေတာ့ ရွိတယ္ေပါ့။ ဒါကို Riot လို႔ ေခၚတယ္။ Strike ဆိုတာၾကေတာ့ ကိုယ့္ဆႏၵကို ထုတ္ေဖာ္တာ အမ်ားသိေအာင္ ေၾကျငာတာေတာ့လုပ္ရတာ အဲလိုလုပ္ျခင္းေၾကာင့္ မည္သည့္သိကၡပုဒ္နဲ႔ ၿငိစြန္းပါ သနည္းလို႔ဆိုရင္ ...
ျမတ္စြာဘုရားက “ခ်စ္သား ရဟန္းတို႔ ဆႏၵမျပရဘူး ဆႏၵျပရင္ အာပတ္သင့္ေစ”ဆိုတာမရွိဘူး အဲဒီေတာ့ ဥပေဒမရွိသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ဘယ္သိကၡပုဒ္နဲ႔မွ ၿငိစြန္းစရာ မရွိဘူး။ သို႔ေသာ္ ၿငိစြန္းႏိုင္စရာ ဆိုလို႔ ၿမိဳ႕ထဲရြာထဲသြာရင္ သကၤန္းရံုသြားရမယ္၊ မ်က္လႊာခ်ၿပီး သြားရမယ္ဆိုတဲ့ ေသကၡိယ သိကၡပုဒ္ မွာ လိုက္နာရမယ့္ ဟာေလးေတြ ရွိတယ္။ အဲဒီအတိုင္း လိုက္နာရင္ေတာ့ ဒါဟာဆႏၵျပတာနဲ႔ မဆိုင္ ဘူး သြားတာလာတာနဲ႔ ဆိုင္တယ္ေပါ့။ အဲဒီလိုသာရွိတယ္ ဒီေတာ့ ဒီေမးခြန္းက အဲဒီလိုသာ မွတ္ရမယ္။
ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိ၀ံသ
“ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ နႏၵမာလာဘိ၀ံသ” ၏သီလဂုဏ္,သမာဓိဂုဏ္,ပညာဂုဏ္ ,တို႔ကို ပူေဇာ္ၾကည္ညိဳေသာအားျဖင့္,ဆရာေတာ္ေရးသားသည့္တရားေတာ္တစ္ပုဒ္ကိိုျပန္လည္မွ်ေ၀ဓမၼဒါနျပဳျခင္းျဖစ္ပါသည္)
ခ်မ္းသာပါေစ၊ေအးၿငိမ္းပါေစ၊
သံသရာ၀ဋ္ဆင္းရဲမွ..လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ။
ဘ၀တုသဗၺမဂၤလာ
(ည.ည.တ)(ဗုဒၶကမၻာဆုိဒ္)
စာဖတ္သူအားလုံးသက္ရွည္က်န္းမာစိတ္ခ်မ္းသာျပီး လုိရာဆႏၵမ်ားတစ္လုံးတစ္ဝတည္းျပည့္ဝၾကပါေစ။
အရွင္ဝိမလဝံသ (နာလႏၵာတကၠသုိလ္ အိႏၵိယနုိင္ငံ)
http://www.wiradhamma.com/2013/01/blog-post_8.html
Comments
Write a comment...
Cherry Agrochemical ေက်းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေဒါက္တာနႏၵမာလာ ၏ရွင္းျပခ်က္
ဆႏၵ ျပ ျခင္း
ဆႏၵ ေဖၚထုတ္ျခင္း
သပိတ္ေမွာက္ျခင္း
ပကာသနိယကံေဆာင္ျခင္း
Riot
Strike
sit in etc.
ဆႏၵ ျပ ျခင္း
ဆႏၵ ေဖၚထုတ္ျခင္း
သပိတ္ေမွာက္ျခင္း
ပကာသနိယကံေဆာင္ျခင္း
Riot
Strike
sit in etc.
ေက်းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေဒါက္တာနႏၵမာလာ ၏ရွင္းျပခ်က္
ReplyDeleteဆႏၵ ျပ ျခင္း
ဆႏၵ ေဖၚထုတ္ျခင္း
သပိတ္ေမွာက္ျခင္း
ပကာသနိယကံေဆာင္ျခင္း
Riot
Strike
sit in etc.
Posted by sayanyein at 10:47 AM